Forvaltning
Vi tilbyr komplette løsninger tilpasset hver enkelt kunde. Uansett hvilken løsning du velger, vil din informasjon bli oppbevart trygt og håndteres sikkert – uavhengig av organisasjonens størrelse.
Administrere egne dokumentarkiver i eget hus kan være en utfordring, spesielt hvis organisasjonen har mer enn ett kontor. Ved å sende dine dokumentarkiver til ForvaltningSenteret kan du sikre at dine dokumenter og arkiver blir drevet på en effektiv måte, og at prosessene er i tråd med krav fra det offentlige. Du sparer lagringsplass, personell og får en trygghet om at dine arkiver blir behandlet på en ansvarlig og profesjonell måte.
Med et gjennomprøvd gjenfinningssystem kan vi hente frem et dokument på en rask og effektiv måte. Om nødvendig kan dokumentene deretter digitaliseres og oversendes kunden pr. e-post, klar til bruk eller videresending – alt uten at du trenger å forlate skrivebordet ditt.
Vi skreddersyr en arkivavtale etter dine behov, disse tjenestene kan være: